Pozycjonowanie stron internetowych oraz SEO.

W celu osiągnięcie wysokich pozycji strony www w wyszukiwarce Google niezbędne są działania SEO. Obecnie najistotniejsza jest optymalizacja stron internetowych pod względem jej treści, struktury, walorów wizualnych oraz linków (pozycjonowanie). Działania te zwiększają czytelność witryny dla wyszukiwarek internetowych (w praktyce dotyczy to jednej wyszukiwarki – google.pl) oraz tym samym strona staje się bardziej czytelna dla naszych odbiorców/klientów.

Naszym klientom oferujemy pozycjonowanie stron www oraz działania SEO. Zaliczymy do nich dobór odpowiednich słów kluczowych związanych z ich ofertą/branżą, tworzenie tekstów i opisów produktów przez doświadczonych copywriterów. Układ naszych witryn i ich struktura jest czytelna oraz intuicyjna dla odbiorców oraz tym samym dla wyszukiwarki Google. Oferujemy zoptymalizowaną sieć linków i odnośników to utworzonej witryny. Działania te są wykonywane w sposób systematyczny i rozłożone w odpowiednim  czasie.

Warto wiedzieć, że efekt pozycjonowania w dużym stopniu jest uzależniony od konkurencyjności słów kluczowych oraz danej branży. Znaczenie ma także czas funkcjonowania witryny/domeny w internecie. W praktyce oznacza to, że im bardziej są konkurencyjne słowa kluczowe tym działania związane z SEO są bardziej pracochłonne. Wymagają większego nakładu pracy w celu osiągnięcia zadowalających wyników. Praca nad pozycją strony musi mieć także charakter ciągły, a działania SEO muszą ewoluować wraz z rozwojem zmian zachodzących w internecie.

SEO i pozycjonowanie stron internetowych – masz pytania? Napisz do nas!

Google Ads – kampanie reklamowe Google

Google Ads (dawniej Google AdWords) – czyli płatne reklamy. Najczęściej wyświetlane są jako pierwsze 3 pozycje w wynikach wyszukiwania Google.pl i oznaczone ikoną reklama. Reklamy Google Ads mogą wyświetlać się również na innych stronach internetowych w formie graficznej lub tekstowej. Reklamy Google Ads  to w pewnym sensie alternatywa dla osób i firm, które chcą praktycznie natychmiastowo zaistnieć w internecie, a ich witryna nie osiąga wysokich pozycji w sposób naturalny.

Naszym klientom oferujemy utworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads. Ustawienia reklamy dają wiele sposobów dotarcia do klienta. Pozwalają na skonfigurowanie jej do konkretnych potrzeb. Tworząc reklamę możemy określić na jakim obszarze ma się wyświetlać. Jest to bardzo przydatna funkcjonalność dla firm działających np. na rynku lokalnym. Klient może także określić budżet oraz stawkę za kliknięcie w jego reklamę. Po przekroczeniu ustalonego limitu wydatków reklama przestanie się wyświetlać. Sam koszt kliknięcia w reklamę w dużej mierze jest uzależniony od konkurencyjności branży oraz popularności słów kluczowych.

Podstawowym plusem płatnych reklam Google Ads jest szybka możliwość dotarcia do klienta oraz sprawdzenie konkurencyjności naszych produktów. Możemy w ten sposób określić na ile warto ponosić dodatkowe koszty np. na pozycjonowanie naturalne naszej strony. Warto wiedzieć, że nawet wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania nie zagwarantuje sukcesu, jeżeli nasz produkt nie będzie wystarczająco dobry na tle oferty konkurencji oraz nasza strona internetowa nie będzie przyjazna dla użytkownika.